Alle Kategorien
- Bücher
- Ratgeber Ehe & Kinder
- Fachbücher Sprache & Reise
- Informatik & Elektronik
- Kinderbücher
- Religion
- Romane & Erzählungen
- Erziehung
- Wirtschaft
- Ethnisch
- Philosophie
- Freizeit & Hobby
- Ratgeber Recht & Rechtswissenschaft
- Kommunikation & Medien
- Islam
- Ratgeber Persönlichkeitsentwicklung
- Musik
- Psychologie
- Kunst & Architektur
- Ratgeber Prüfungen
- Politik
- Soziologie
- Sport
- Geschichte
- Grundwissen Ingeniuerwesen
- Medizin & Gesundheit
- Tourismus & Reisen
- Kochen & Backen
- Hörbücher / Audio Bücher
- Musik
- Arabesk
- Rap & Hip Hop
- Jazz & Blues (Türkisch)
- Volksmusik
- Kunstmusik & Evergreens
- Pop (Türkisch)
- Rock (Türkisch)
- Film- & Serienmusik
- Klassik
- Family & Kids
- Oriental
- Instrumental
- Sonstige
- Religiöse Musik
- Gedichte & Epik
- Tanzmusik
- Musik (Kurdisch)
- Ethno-Folk
- New Age
- Alternative Musik
- Eleketro - Sufi-Musik - Chill Out
- Protestmusik
- Tango - Kanto - Operette
- Schwarzmeer-Musik
- Oldies
- Entspannungsmusik
- Hymnus (Religiös)
- Filme
- Elektro-Küchengeräte
- Elektro-Haushaltsgeräte
- Tee- u. Kaffeemaschinen
- Babypflege
- Heimtextilien
- Home
- Kitap
- Betül Çotuksöken ,
- Ayşe Erzan ,
- Orhan Silier
- Ders Kitaplarında İnsan Hakları: Tarama Sonuçları
Ders Kitaplarında İnsan Hakları: Tarama Sonuçları
Taschenbuch
Ders Kitaplarında İnsan Hakları: Tarama Sonuçları
Ders kitabı, eğitim hakkını koruşan nesnel ortamlardan biri olmanın yanı sıra, bilgi aktarmakla da yükümlü olduğu için, "bilme hakkı"yla da doğrudan bağlantılıdır. Özetle, nesnel bir iletişim ortamı olarak ders kitabı, hem eğitim hakkını hem de doğru bilgiye ulaşma hakkını koruyacak bir yapıda olmalıdır. İlk ve ortaöğretimde önemli bir başvuru noktası olarak yerini alan ders kitapları birbirinden çok farklı yönlerden incelenebilir, eleştirilebilir.
Sprache: TürkischISBN: 9758813080
Seiten: 346
Größe: 16 x 24 cm.
VÖ-Datum: Istanbul / 2003 - Kasım
Kategorie: Türkische Bücher
Dieser Artikel wurde noch nicht bewertet.
Loggen Sie sich bitte ein, um für diesen Artikel eine Bewertung zu schreiben.
4
1